Hem uluslararası piyasalara girme azminde olacaksın, hem hedef kitlen gençler olacak, hem reklama büyük pay ayıracaksın, hem de spor sponsorluğunun yanından bile geçmeyeceksin. Olmadı Mavi…
Üstelik daha önce de “bu Türkler de çok oluyor artık” sloganını kullanmışlardı.
Eğer amaç gerçekten bu ise elini taşın altına koymalısın. Üstelik sadece futbol yok bu ülkede… Basketbol da, voleybol da bir çok firma sponsorluk yapıyor. Örneğin Fenerbahçe bayan basketbol takımı Avrupa da bir numara olmak için mücadele veriyor. Hedefler kesişiyor işte…
İşte basketbolda Armani Jeans Milano var, hemen yanıbaşımızda… Armani rakip değil midir size.
Yine Beşiktaş ve Galatasaray basketbol takımlarının Ülker’in sponsorluğundan ayrılmayı düşündüğü konuşuluyor. İşte bir fırsat daha.
Hadi Gsm şirketleri yurt içi piyasayı düşünüyor diyelim. Turkcell de Avea da yine kendine düşeni yapıyor. Vodafone’un diğer bazı ülkelerde bu işin içinde daha çok olduğunu biliyoruz. Ama Türkiye’de biraz geri planda mı kalıyor ne?
Bilemiyorum, Mavi jeans Fenerbahçe, Mavi jeans Beşiktaş, Mavi jeans Galatasaray hepsi de yakışır diye düşünüyorum. Ya da başka bir kulüp. Siz hangisini tercih ederseniz…
En azından Vakıfbank Güneş Sigorta Türk Telekom gibi değil. Şu an yaptığınız gibi konserlerde ya da amatör sporlarda da değil. Hedefleriniz doğrultusunda, profesyonelce…
Hadi Mavi.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder